neoman
V2EX  ›  问与答

各位 v2exer 看帖子的时候是否有过滑到页面顶端看发帖人是谁???

  •  
  •   neoman · May 3, 2014 · 3242 views
    This topic created in 4439 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    4 replies    2014-05-03 23:16:35 +08:00
    davidli
        1
    davidli  
       May 3, 2014
    当回复中说楼主是大牛/妹子/名人时
    vimutt
        2
    vimutt  
       May 3, 2014
    caomu
        3
    caomu  
       May 3, 2014
    我倒经常滑上去看回复的楼层在哪里。。。
    ChiangDi
        4
    ChiangDi  
       May 3, 2014
    用那个v2ex的chrome插件。
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   815 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 34ms · UTC 21:36 · PVG 05:36 · LAX 14:36 · JFK 17:36
    ♥ Do have faith in what you're doing.