nijux

Russia One - 新型电车

  •  
  •   nijux · Jul 14, 2014 · 3518 views
    This topic created in 4366 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    这辆电车好帅!










    http://varlamov.me/ru/novyy-russkiy-tramvay
    http://r1.uvz.ru/ru/

    很好奇Atom 是什么设计公司
    2 replies    2014-07-15 14:04:51 +08:00
    est
        1
    est  
       Jul 14, 2014
    大广角镜头的照片不要相信。。。。。。。。。。。。。。。。很多时候现场一看就是——丑爆了。
    niefan
        2
    niefan  
       Jul 15, 2014
    国内地铁很多都是ATOM
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2213 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 32ms · UTC 16:12 · PVG 00:12 · LAX 09:12 · JFK 12:12
    ♥ Do have faith in what you're doing.