arachide
V2EX  ›  Windows

以前做的一个 win 软件 最高时候 10 多个竞争对手 现在全死了 哈哈

  •  
  •   arachide · Feb 12, 2015 · 2764 views
    This topic created in 4151 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    哈哈

    xinran505982
        1
    xinran505982  
       Feb 12, 2015
    主要进现在做 windows 的人不多了, 市场小。很多年没有做 windows 上的软件了,偶尔写写些小工具。
    xinran505982
        2
    xinran505982  
       Feb 12, 2015
    现在都转到 linux ,android,ios
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   3062 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 30ms · UTC 13:42 · PVG 21:42 · LAX 06:42 · JFK 09:42
    ♥ Do have faith in what you're doing.