czipeng
V2EX  ›  问与答

v2ex or xiunobbs?

  •  
  •   czipeng · Apr 6, 2015 · 2318 views
    This topic created in 4098 days ago, the information mentioned may be changed or developed.

    计划在do的vps搭建一个面向大陆的轻量级社区
    之前用wecenter发现速度太慢于是计划变更
    想问问各位用过的朋友
    这两个哪个更快一些多谢

    2 replies    2015-04-21 16:19:05 +08:00
    vCleaner
        1
    vCleaner  
       Apr 6, 2015
    V2EX 使用的 PB3 不开源,PB2 基于 GAE 并已经停止维护。
    czipeng
        2
    czipeng  
    OP
       Apr 21, 2015
    @vCleaner 不开源是需要付费吗
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   2790 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 25ms · UTC 13:47 · PVG 21:47 · LAX 06:47 · JFK 09:47
    ♥ Do have faith in what you're doing.