Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
有谁在用 Alfred 的,求一个 Alfred3 能用 DASH 的 workflow,万分感谢
t2doo
·
Oct 18, 2016
· 2394 views
This topic created in 3536 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
github 上面的按 alt+space 调出 dash ,然后输 php+' '+keyword ,显示不能打开 dash 呀,急,就是为了这个功能查 dash 才买的 powerpack 呀,不能方便查 Dash 那我囧 B 啦
Dash
alfred3
Alfred
workflow
2 replies
•
2016-10-18 22:26:32 +08:00
1
Lonely
Oct 18, 2016 via iPhone
1
dash 里面自带了一个啊
2
t2doo
OP
Oct 18, 2016
@
Lonely
还真是,确实能用,万分感谢
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
4096 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 57ms ·
UTC 04:13
·
PVG 12:13
·
LAX 21:13
·
JFK 00:13
♥ Do have faith in what you're doing.
❯