foxidea
V2EX  ›  问与答

x 宝上 iPhone 5c 美版 支持三网,只要3600 可信不?想入手啊,谁知道?

  •  
  •   foxidea · Oct 1, 2013 via iPad · 3891 views
    This topic created in 4650 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    7 replies    1970-01-01 08:00:00 +08:00
    RHFS
        1
    RHFS  
       Oct 1, 2013
    V版好像下个月才上市。
    codenamea
        2
    codenamea  
       Oct 2, 2013
    港行才3400
    Mr01
        3
    Mr01  
       Oct 2, 2013
    不是国行 c网不需要写号?
    f40a
        4
    f40a  
       Oct 2, 2013
    不是说才3千了。
    chainkhoo
        5
    chainkhoo  
       Oct 2, 2013 via iPhone
    国行差不多也是这个价
    foxidea
        6
    foxidea  
    OP
       Oct 2, 2013
    @chainkhoo 可惜我的卡是电信的,电信国行 要4300,对比wcdma版本的不划算
    smg
        7
    smg  
       Oct 2, 2013
    已经有3050的了
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   4708 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 71ms · UTC 05:38 · PVG 13:38 · LAX 22:38 · JFK 01:38
    ♥ Do have faith in what you're doing.