Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
在座的各位大佬,有没有高考 300 分的经历?
1
wtt19423
·
Jul 7, 2019
via Android · 9870 views
This topic created in 2542 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
内容全在标题上了
😂高考很棒的,就别来笑我了
现在复习都发愁
高考
在座
发愁
大佬
104 replies
•
2020-03-10 13:01:28 +08:00
1
2
❮
❯
101
wtt19423
OP
Feb 18, 2020 via Android
@
Livid
请删帖
102
wtt19423
OP
Feb 18, 2020 via Android
@
Livid
可以删帖吗
103
wtt19423
OP
Mar 10, 2020 via Android
算了,这个号就用来提醒我不要随意的注册 ID
@
Livid
🛡🛡
104
Livid
MOD
PRO
Mar 10, 2020
@
wtt19423
https://www.v2ex.com/faq
1
2
❮
❯
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
912 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 36ms ·
UTC 21:52
·
PVG 05:52
·
LAX 14:52
·
JFK 17:52
♥ Do have faith in what you're doing.
❯